+30 266463 60100 info@filiates.gr

Ανακοίνωση για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών.

Ανακοίνωση για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών.

 
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων από  7.12.2019  έως και  16.12.2019
 
   
 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                   Φιλιάτες, 06/12/2019
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ                                                       Αριθμ.Πρωτ.: 9878
ΔΗΜΟΣ ΦΙΛΙΑΤΩΝ
Ταχ.Δ/νση: Ελευθερίου Βενιζέλου 8
Τ.Κ. 46300
Πληροφορίες: Αμαλία Μάνου
Τηλέφωνο: 2664-3-60164
Φαχ:2664-0-22989

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών.

Ο Δήμαρχος Φιλιατών

Έχοντας υπόψη:

1.Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87 Α΄),όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.

2.Τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/2007 (ΦΕΚ 143Α΄),όπως τροποποιήθηκε με την παρ.2 του άρθρου 41 του Ν. 4325/2015(ΦΕΚ 47Α΄) και την παρ.2 του άρθρου 4 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 102Α΄) και το άρθρο 116 του Ν.4547/2018.

3.Τις διατάξεις του άρθρου 14 του Ν.2190/1994 (ΦΕΚ28 Α΄ ),όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του Ν.3812/2009 (ΦΕΚ Α΄).

4.Την αριθμ. 218/2019/25-11-2019 (ΑΔΑ:7ΖΦ3ΩΗΦ-Ξ5Χ) απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Φιλιατών με την οποία αποφασίστηκε η πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δίμηνης (2) διάρκειας για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών στην υπηρεσία ύδρευσης του Δήμου.

5. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Φιλιατών (ΦΕΚ 2304 /Β’/06-08-2012) όπως ισχύει.

6.Την υπ΄αριθμ΄9871/06/12/2019 βεβαίωση του προϊσταμένου Δ/νσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Φιλιατών ,περί ύπαρξης πίστωσης για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού της παρούσας ανακοίνωσης.

                                             Α ν α κ ο ι ν ώ ν ει

Την πρόσληψη ,με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας δυο (2) μηνών, συνολικά δύο (2) ατόμων για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών του Δήμου Φιλιατών, όπως φαίνεται παρακάτω:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΑΡΙΘΜΟΣ

ΕΙΔΙΚΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

YEΕΡΓΑΤΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ

2

Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (άρθρο 5 παρ.2 του Ν.2527/1997).

 

Α. ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ

1.Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών.

2.Να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης που επιλέγουν.

3.Να είναι δημότες και μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Φιλιατών.

4.Να μην έχουν κώλυμα κατά τα άρθρα 16 και 17 του Ν.3584/2007 (ποινική καταδίκη, υποδικία στέρηση ή επικουρική δικαστική συμπαράσταση, απόλυση από άλλη θέση για πειθαρχικούς λόγους).

 

Β. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

1.Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας.

2.Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 στην οποία να δηλώνουν αν το αμέσως προηγούμενο δωδεκάμηνο(12/μηνο) από την τελευταία ημέρα της νέας σύμβασης δεν έχουν απασχοληθεί σε δημόσια υπηρεσία ή νομικό πρόσωπο του άρθρου 14 του Ν. 2190/1994 με την ιδιότητα του εποχιακού υπαλλήλου ή για την κάλυψη περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών. Σε περίπτωση που έχουν απασχοληθεί να δηλώσουν την υπηρεσία που απασχολήθηκαν και την ακριβή χρονική διάρκεια της απασχόλησης (έναρξη και λήξη).

3.Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 ότι δεν εμπίπτουν στα κωλύματα διορισμού των διατάξεων των άρθρων 16 και 17 του Ν.3584/2007.

4.Βεβαίωση ανεργίας

5.Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας του Δήμου Φιλιατών.

6.Πιστοποιητικό γεννήσεως

7.Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ

Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης να γίνει στο χώρο ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος καθώς και στην ιστοσελίδα του Δήμου και στον ιστοχώρο του προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ-ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ

Οι ενδιαφερόμενοι, καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση και να την υποβάλλουν, είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή.

Ημερομηνία υποβολής αιτήσεων από 07/12/2019 έως και 16/12/2019,στα γραφεία του Δήμου Ελευθερίου Βενιζέλου 8-Φιλιάτες (Γραφείο Προσωπικού)τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.(Τηλέφωνα επικοινωνίας 2664-3-60164 και 2664-3-60103).

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΑΠΠΑΣ