Ανακοίνωση για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών-3 θέσεις YE ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ (συνοδοί απορριμματοφόρου)
Ανακοίνωση για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών-3 θέσεις YE ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ (συνοδοί απορριμματοφόρου)
Για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών.
Ο Δήμαρχος Φιλιατών
Έχοντας υπόψη:
1.Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87 Α΄),όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.
2.Τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/2007 <Κώδικας Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων> (ΦΕΚ 143/Α/28-06-2007),σε συνδυασμό με την παρ.4 του άρθρου 20 του Ν.2738/1999(ΦΕΚ 180/Α/09-09-1999).
3.Τις διατάξεις του άρθρου 21 παρ.2 του Ν.2190/1994 (ΦΕΚ28 Α΄ ) & άρθρο 20 παρ.12 εδ. α’ του Ν.2738/1999.
4.Τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν.4623/2019(ΦΕΚ 134/Α/09-08-2019.
5.Τις διατάξεις του άρθρου 18 παρ.12 του Ν. 2503/1997 <Διοίκηση, Οργάνωση ,Στελέχωση της Περιφέρειας, ρύθμιση θεμάτων για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλες διατάξεις>.
6.Την αριθ. 28/2020/14-02-2020 (ΑΔΑ:Ω0ΤΠΩΗΦ-8Ξ3) απόφαση Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Φιλιατών με την οποία αποφασίστηκε η πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου δίμηνης (2) διάρκειας για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου.
5. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Φιλιατών (ΦΕΚ 2304 /Β’/06-08-2012) όπως ισχύει.
6.Την υπ΄αριθμ 1452/17-02-2020 βεβαίωση του προϊσταμένου Δ/νσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Φιλιατών ,περί ύπαρξης πίστωσης για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού της παρούσας ανακοίνωσης.
Α ν α κ ο ι ν ώ ν ει
Την πρόσληψη ,με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας δυο (2) μηνών, συνολικά τριών (3) ατόμων για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών του Δήμου Φιλιατών, όπως φαίνεται παρακάτω:
Α. ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ
1.Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία από 18 έως 65 ετών.
2.Να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης που επιλέγουν.
3.Να είναι δημότες και μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Φιλιατών.
4.Να μην έχουν κώλυμα κατά τα άρθρα 16 και 17 του Ν.3584/2007 (ποινική καταδίκη, υποδικία στέρηση ή επικουρική δικαστική συμπαράσταση, απόλυση από άλλη θέση για πειθαρχικούς λόγους).
Β. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
1.Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής τους ταυτότητας.
2.Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 στην οποία να δηλώνουν αν το αμέσως προηγούμενο δωδεκάμηνο(12/μηνο) από την τελευταία ημέρα της νέας σύμβασης δεν έχουν απασχοληθεί σε δημόσια υπηρεσία ή νομικό πρόσωπο του άρθρου 14 του Ν. 2190/1994 με την ιδιότητα του εποχιακού υπαλλήλου ή για την κάλυψη περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών. Σε περίπτωση που έχουν απασχοληθεί να δηλώσουν την υπηρεσία που απασχολήθηκαν και την ακριβή χρονική διάρκεια της απασχόλησης (έναρξη και λήξη).
3.Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/1986 ότι δεν εμπίπτουν στα κωλύματα διορισμού των διατάξεων των άρθρων 16 και 17 του Ν.3584/2007.
4.Βεβαίωση ανεργίας
5.Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας του Δήμου Φιλιατών.
6.Πιστοποιητικό γεννήσεως
7.Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ
Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης να γίνει στο χώρο ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος καθώς και στην ιστοσελίδα του Δήμου και στον ιστοχώρο του προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ-ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ
Οι ενδιαφερόμενοι, καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση και να την υποβάλλουν, είτε αυτοπροσώπως είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή.
Ημερομηνία υποβολής αιτήσεων από 20/02/2020 έως και 27/02/2020,στα γραφεία του Δήμου Ελευθερίου Βενιζέλου 8-Φιλιάτες (Γραφείο Προσωπικού)τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.(Τηλέφωνα επικοινωνίας 2664-3-60164.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΠΑΠΠΑΣ
Η Διαδικτυακή Πύλη χρησιμοποιεί cookies. Προχωρώντας στο περιεχόμενο, συναινείτε με την αποδοχή τους. Όροι Χρήσης Ιστοτόπου
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.